Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Δημόσια καταγγελία εκπαιδευτικού για αναξιοκρατία στις αποσπάσεις

Αγαπητοί συνάδελφοι,

δεν φανταζόμουν ποτέ ,όταν διοριζόμουν,ότι θα ερχόμουν στη δυσάρεστη θέση να στείλω άρθρο δημόσια προκειμένου να καταγγείλω συναδέλφους μου και δη ανωτέρους μου.

Ονομάζομαι Κολλημένου Ελένη κλάδου ΠΕ11 και είμαι  διορισμένη από το 2001. Η οργανική μου θέση είναι στο γυμνάσιο Λεχαινών και επί 10συναπτά έτη αποσπώμαι στη Δ/ΒΘΜΙΑ ΡΟΔΟΠΗΣ.

Διαμένω μόνιμα στην Κομοτηνή, είμαι σύζυγος αστυνομικού, έχουμε παιδάκι με 80% αναπηρία και επίσης είμαστε τρίτεκνοι, αφού έχουμε άλλα δύο παιδιά.

Την περυσινή χρονιά υπηρέτησα στο οικονομικό τμήμα της Δ.Δ.Ε.ΡΟΔΟΠΗΣ.Φέτος υπέβαλλα ξανά τα χαρτιά μου για απόσπαση  σε φορείς και για πυσδε,συνυποβάλλοντας φυσικά όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά,που αποδεικνύουν ότι αν μη τι άλλο εμπίπτω σε 3 ειδικές κατηγορίες και προηγούμαι σε σχέση με άλλους.

Μετά τις ανακοινώσεις του υπουργείου μας διαπίστωσα ότι δεν πήρα απόσπαση ούτε σε φορέα(που τα πάντα είναι με μέσον και υπόκεινται στην πρόταση που θα κάνει ο προϊστάμενος της διεύθυνσης που υπηρετείς,και κατόπιν στην κρίση του περιφερειακού....),αλλά ούτε και σε πύσδε.Εξαρχής γνώριζα τη σειρά που είχα,όταν οι καταστάσεις έφτασαν στον περιφερειακό.Ήμουν το νούμερο 7.,δηλαδή τελευταία στη σειρά προτίμησης του διευθυντή μου.Ασχέτως αν ο ίδιος κορδονώταν ότι με έχει βάλει σε καλή σειρά κι ότι σίγουρα η κ.Κολλημένου θα ήταν μαζί του και την επόμενη φορά,λόγω της δεδομένης οικογενειακής μου κατάστασης που  γνωρίζει.


Και φυσικά στον περιφερειακό μας, τον κ.Κελεσίδη δεν τόλμησα να πάω φέτος , διότι πέρυσι που τον επισκέφτηκα με όλα τα χαρτιά από τα νοσοκομεία, για να του εξηγήσω την κατάσταση του παιδιού μας,γύρισε και είπε στον σύζυγο μου:"Δεν με ενδιαφέρουν τα χαρτιά σας κύριε,εγώ έχω να καλύψω 5 κενά και πρέπει να βρω τα άτομα."

Ε λοιπόν κύριοι το ποτήρι φέτος ξεχείλισε για μένα και την οικογένεια μου.Ήρθαν στη διεύθυνση άτομα που δεν προηγούνται από εμένα ούτε σε χρόνια υπηρεσίας, ούτε υπάγονται σε κάποια κατηγορία από αυτές που μας λέτε να τις δηλώνουμε με επίσημα έγγραφα ως ειδικές.Κι αν δεν θέλατε να με αποσπάσετε σε φορέα ,που όλα είναι μιλημένα, τουλάχιστο δικαιούμουν να έρθω σε κάποιο σχολείο.

Σας καταγγέλλω λοιπόν δημόσια, με οποιοδήποτε κόστος.Αν εσάς σας αρέσει να σας "γλείφουν",δικαίωμά σας.Δεν έχετε όμως το δικαίωμα να εμπαίζεται εμένα και την οικογένειά μου και να στερείτε τη μητέρα σε τρία ανήλικα παιδιά.Κι ακόμη χειρότερα να στερείτε τη μητέρα του, σε ένα 4χρονο αγόρι που καθημερινά εδώ και 4 χρόνια χτυπιέται από τους σπασμούς,αφού πάσχει από μία σπάνια εκφυλιστική νόσο του εγκεφάλου.Δεν σας ζήτησα  τίποτα άλλο ,παρά να είμαι κοντά σε αυτά τα παιδιά, να κάνω τη δουλειά μου και να προσπαθώ να ανέβω το γολγοθά μου χωρις να ενοχλώ κανέναν.

Λυπάμαι, γιατί θεωρείστε παιδαγωγοί.

 Με εκτίμηση,
Κολλημένου Ελένη

Δεν υπάρχουν σχόλια: